Det är inte så jädra lätt...

Det kom ett paket idag. Samuel var typ i extas och började packa upp en stor låda i vardagsrummet. Jag smyger dit för att kolla vad som händer..(vill verka lite påläst när den här diskussionen börjar..tänk er att att jag står lutad mot dörrkanten med ett lite nonchalant ansiktsuttryck)

'Jaaaaaha! Det är ju ett sånt där...vahettere..vahettere...VI! *nöjt ansiktsuttryck*
'va?'
'Eller nej...WEE menar jag! Så uttalas det ju!' *fortfarande ett rätt nöjt ansiktsuttryck*
'...'
'NINTENDO?...eller nej jag menar....playstation...TVÅ!! *får något osäkert i blicken*
'...'
'Öööh...någon slags spelkonsol? Kanske?' *panik utbryter! pingisbollsögon! känner mig gammal!*
' Något sånt ja...x-box...'
' Jajaa...'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0