Mot östkusten!

Håller på att snickra ihop en finfin text om torsdagskvällen, så no worries där! Ska försöka använda alla berättarskillz som lärdes ut av min mellanstadielärare (Sagan om bondpojken Jens var en riktig bestseller, trust me! Speciellt imponerande var det hur jag ALLTID lyckades klämma in vackra hästar med böljande maner och kloka ögon i varenda story, lite MinHäst-skadad måste jag säga)

Ojoj, nu föreslog Mats en tripp till Västervik om några minuter, bara att hoppa i kläderna och pysa. Haaaaj!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Jo jag kollade oxå efter dig.. Men såg dig inte .. Kanske berodde på att vi stod långt ifrån varann. Jag stod längst fram ungefär i mitten fast liite åt vänster.

Tyckte oxå die alright va en av dem bästa ! :))

nu har jag lagt upp en del bilder i bloggen... tog galet mkt! :) Köpte du nånting på "hives-shopen" sen?

2009-03-28 @ 19:26:36
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: pelle

Då är det din skyldihet att publicera "Bondpojken Jens" här ;)

2009-03-29 @ 16:47:48
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0