ååh blöt asfaaaalt

God eftermiddag alla glada ballabellas-blogg-readers!

Idag är det ingen vanlig dag! Eller jo, det är det ju... DESSUTOM REGNAR DET!

VEM DÖDADE SPINDELN?

-
Näe men ärligt talat! fy sjuttsingen vad skönt med lite monsunregn!!!! Jag var uppe extremt tidigt imorse för att avverka en körlektion (jo den gick helt okej, tackar som frågar!) och på vägen dit känner jag sommarlukten av blöt asfalt...

Den här säregna (och lite fräna, man får tänka på att mina näsborrar hållts instängda hela helgen på grund av sjukdom) doften är så wonderbar! Så där gick jag och sniffade hela vägen hem från trafikskolan! Kände mig alive, kände inre frid, kände hur ying och yang liksom förenades i någon slags botanisk kram samtidigt som vädergudarna och Pererik Åberg spelade på lyror och dansade samba...

...ööh, eller något sånt! Ni fattar grejen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Tack :) <3

2009-05-04 @ 15:19:13
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: Ivy

Bella asså, jag älskar din blogg! :P Sjukt rolig jämt :D

2009-05-04 @ 23:42:06
URL: http://ditiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0