Oh happy day!

Min onsdag stavas huvudvärk och en allmän opepp känsla har tagit form i mellangärdet. Jag sätter en hundring på att gårdagens movie kan ha ett finger med i spelet! Återvände nämligen till bibblan igår för att hyra lite filmer igen, och denna gång fick "Farväl Falkenberg" följa med hem. Vill inte säga alltför mycket men GAD, det var ingen feel-good rulle direkt!

...därmed inte sagt att den var dålig, hell no! Det är nog mer rullen man sätter på när man känner att man är lite för glad liksom, för att jämna ut känslorna lite..eller något.

Juste, jag har kapat lugg också! En timme efter klippet kom jag på varför jag lät den växa ut i början på 2000-talet. Det är ett jädra jobb med lugg om man har självfall alltså! Lite som att ta hand om en hamster...ett evighetsgöra. Men så har ju jag alltid varit ett fan av smådjur. Så nu testar vi detta ett tag! Tänkte och kila över till frisören idag och fråga om hon inte kan göra fanskapet liiiiiite bredare och tjockare. Ska man ändå ha lugg så ska man ha det ordentligt, kan jag tycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0