Addicted to farmville

Alright...kom precis på mig själv. Jag sitter alltså och väntar på att min ananasplantor ska bli redo för skörd?! De är på 79% nu och kommer förmodligen inte kunna skördas innan klockan 07:00 ändå. Hehe...MÅR BRA! Är redan orolig för hur min lilla farm ska sköta sig då jag drar till London! Får väl hyra in någon autopilot tills dess...

Nu ska jag kravla mig upp för trappan och invänta en (förhoppningsvis) god natts sömn!

....ska bara kolla plantorna en sista gång först...

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, asså jag är likadan. Sitter verkligen och väntar och funderar på vad man ska plantera efter de man har tagit upp. Hihi..

2009-09-26 @ 10:19:02
URL: http://doolfan.blogg.se/
Postat av: kajs

haha! assaa nu får du geeee daaaaaj kvinna! :P



hoppas du får riktigt kul ikväll på pumoen för övrigt! ge alla en rejäl omgång av surfingbrädan :D



saknar dej massa <3

2009-09-26 @ 18:59:21
Postat av: Ante

haha asså, lägg ner ! Jag blir sugen på att starta en egen ...

2009-09-26 @ 20:19:11
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0