I'm gonna run to you


nöjd tjej i partytältet på öland.

Tjenare readers! Hoppas ni har en riktigt skön afton! Jag sitter i mysbyxorna och spanar på House, det är sjukt spännande! Samtalet gick väldigt bra, hade inte speciellt mycket att vara nervös för...men det är ju lätt att säga såhär i efterhand! Nu ska jag återgå till tvn, tydligen har jag inte begåvats med tillräckligt mycket simultanförmåga för att fixa båda sakerna samtidigt.  (Det var precis att jag klarade av att skriva detta nu, och då är det ändå reklam på teven...hello?)

Kommentarer
Postat av: Anteeeee

Wuhu, äntligen update här, en himlans massa update dessutom . Me like ! LONDON BABY, inte långt kvar nu - så himla rooooligt ! Du får tipsa mig om saker sedan ! Och sedan blir jag ju fruuuuktansvärt nyfiken på dina samtal, tell me more about it känner jag liksom då ! Puss !

2009-09-29 @ 22:03:00
URL: http://tooonia.blogg.se/
Postat av: käj

anar jag fibes, oh fibes! i rubriken kvinna? =) du är snygg som stryk iaf, jag ska drömma om dej! assaalischsomduvet:P du jag pelle och chris(A) love!

2009-09-29 @ 22:31:40

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0