Sju saker du kanske inte visste om mig

Det slog mig just att jag aldrig gjort en sånhär lista. Så nu kör vi!

Jag kan bli sjukt nervös inför nya saker! Antagligen ligger detta i generna då pappa lider av orolig mage och kan Europas alla offentliga toaletter utantill. Detta kombinerat med mammas och mormors "franska nerver" förklarar en hel del!

Jag älskar att nörda in mig och analysera! Mycket av min hjärnkapacitet går åt att tänka ut olika teorier över hur livet kan tänkas fungera. Jag har lite teorier om livet efter döden om någon känner för att diskutera lite över en kopp kaffe? (eller två)

Jag har läst kvällstidningen varje dag sedan jag lärde mig läsa, vilket var runt 1996. Min mamma har berättat att hon var lite oroad för mig ett tag då jag läste om alla mord i världen redan som 7-åring...

Jag har blivit "modellscoutad" av Stockholmsgruppen två gånger, en gång när jag och Mäts var i Stockholm 2008 och en gång i somras på Hultan. Tror dock jag gör modevärlden en stor tjänst som inte ger mig in i branschen!

Okej det här visste ni antagligen redan men....ett av de bästa ögonblicken i mitt liv är då jag och Kajsa kramade Pelle Almqvist!!!!!!! Det är antagligen det första jag kommer berätta för mina barnbarn!

Jag var förälskad i samma kille hela mellanstadiet och högstadiet...utan att berätta för honom. Så är det någon som kan olycklig kärlek så är det jag ;-)

Mina drömyrken har genom livet skiftat ganska rejält. Som liten ville jag inget hellre än bli sjörövare. Ganska skönt att de planerna snart ebbade ut (finns det ens en sjörövarutbildning?!) Istället ville jag bli veterinär. Runt 10-årsåldern trillade poletten ner att jag aldrig skulle klara av att operera gulliga djur. Sen hade jag ridlärardrömmar i ett par år innan jag fastnade för copywriter-yrket. Nu tror jag att jag vill jobba med marknadsföring, gärna kombinerat med musik och event.


Kommentarer
Postat av: anso

haha härlig info! =D jag skulle mer än gärna vilja höra dina teorier om liv efter döden OCH så är jag grymt nyfiken på vem det var som fick lillbellas hjärta att slå några extra slag under så lång tid. Vare sig du är professionell modell eller inte kommer du alltid vara modell i mina ögon, SNYGGUNGE!

2010-04-07 @ 23:03:16
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0