A snowflake fell (and it felt like a kiss)


WEHEARTIT.COM

Imorgon people! Då tar jag min bästa vän, ett dussin väskor och mammas bil och åker hem till stan där jag kommer från. Det här kommer bli en magisk jul, det känner jag i knälederna! Innan dess: en dos R.E.M-sömn, en stadig frukost (läs: ät upp allt som kommer bli gammalt i kylskåpet, det vill säga: ät en hel ost och en turkisk yoghurt klockan 7 på morgonen...älska livet!) och tre timmar nationalekonomi. SEN TAR JAG JULLOV!

Vi kör ett outro på det! FIN LÅT!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin bild på Håkan! Och ja, visst är det härligt med jullov! :)



Vill bara önska dig en riktigt god jul!! :)

Kram!

2010-12-22 @ 21:21:33
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0