En kväll med Ebbot och ett gäng tyskar







Synd att jag är så fatalt dålig på att ta kort och ladda upp bilder. Det ska det bli ändring på från och med nu! Vi hade en galet fin torsdagskväll. Ebbot var i högform (Han ser ju exakt ut som Hagrid!) och levererade precis de låtar som jag ville höra! (...nu kunde jag iofs bara fyra stycken...men ändå!) På något vänster lyckades vi locka med en utbytesstudent och hans tre kompisar hem till Martina på efterfest, där vi åt pepparkakor, sjöng små grodorna, sjöng snapsvisor (och skålade i rödvin) och dammsög spotify på låtar gjorda av svenskar, som tyskarna kände till. Haha! Har ett vagt minne om att jag råkade berätta att jag kramat Hives-pelle...IGEN! En liten akilleshäl då jag intar alkohol...jag måste berätta det för alla. Och gärna späda på historien. (Pinsamt) Och gärna erbjuda personen som mottagare av historien en kram av en som kramat Hives-pelle (Ännu mer pinsamt)

NU SLÄPPER VI DET!

(men jag har fortfarande inte tvättat koftan jag hade på mig)
(kanske för att det är en lusekofta som är ganska omöjlig att tvätta)
(okej, jag har inte ens försökt)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

haha ja men klart man måste få skryta med att man kramat hives pelle ! :D va ju alldeles för länge sen man gjorde de nu! hoppas dem kmr ut med lite spelningar snart :)

2010-12-01 @ 22:50:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0