Två steg från paradise


jag och sofia på whitenight! lånat från martinas facebook

Dagar som denna tänker jag inte 'man skulle haft en hobby' utan mer 'man skulle haft en butler'....eller iallafall en personlig assistent.
Först en tre timmars mastodont-föreläsning, sen pinna iväg till utbytesstudiermöte, och därefter trava ner till datasalarna för möte med PR-gruppen. Satte väskan i golvet med en smäll (det är sånt man kan sysselsätta sig med när datorn är på lagning...) efter åtta, och då hade jag givetvis prickat in en tvättid fram till tio också. Har alltså klätt in alla dörrar (kökskåp inräknat) stolar, lampor, samt ljusstaken i hallen med strumpor, trosor, kökshanddukar och badlakan. Yeah!

JAG VILL TILL STORBRITANNIEN! både i januari, i vår, i sommar, och nästa höst. Och ingen kan ändra på det! Efter att jag fraktat upp 40 kg blöt tvätt från tvättstugan (ibland är det extra kul att bo på fjärde våningen!) kollade jag upp lite universitet och deras kurser. Fattade jag mer för det? NÄ! Studievägledaren kan göra rum för ungefär 352 förvirrade mejl i sin inkorg redan nu.

Sjukligt, nästan olagligt sugen på att hyra hem en film just i detta nu. SKA. STÅ. EMOT.



Kommentarer
Postat av: Madeleine

skulle oxå vilja åka till storbritannien, har ju aldrig varit där! :) men skulle mkt väl kunna tänka mig att bo nåt år i london efter studenten !

2010-11-11 @ 18:39:46
URL: http://blogg.veckorevyn.com/beckis/
Postat av: Kalle

det är faktiskt gött att ha fullt upp! dessutom läser du nåt kul och kommer jobba med det roligaste -marknadsföring!

2010-11-12 @ 19:56:42
URL: http://kallenilsson.com

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0