HEMMA.



Jag är tillbaka i huset där allt började. Dit jag anlände, skrynklig och rosa för nästan tjugoett år sedan. Har lassat in tacos, tagit en espresso med pappa, och är inne på andra kaffekoppen nu. Gött! Har precis lyckats övertala pappa att skaffa sig en ny dator han faktiskt kan använda (den gamla från 97 sjöng på sin sista vers..för 5 år sedan..) och att han i samma veva kan köpa ny tv och nytt högtalarsystem. Han har nämligen (efter ett års slit från min sida) blivit helt såld på spotify. Hög femma på den! Musik är det bästa som finns, så är det bara.

Vi gör såhär. Jag återgår till ekonomistyrningskompendiet (älskar min fredagskväll!) och ni lyssnar in er på some new music. Lista med låtar att upptäcka. Håll stilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0