Jag är Lucy in the sky, jag är högt över molnen

Kan inte riktigt sätta ord på hur jäkla fantastiskt det känns att ha fixat nationalekonomitentan som vi hade för en månad sedan. SNAP! och som grädden på moset: i onsdagskväll skickades vårt grupparbete om ekologiskt kaffe in. Och som riven choklad på toppen av grädden på moset: igår hade Cia och Martina anordnat en mysig middag för att fira att slutseminariumet var finito. Det blev fajitas, lite vin, en hel drös sköna människor och världens godaste efterrätt.

Förresten, den här låten är lite lätt beroendeframkallande. Inte som Jonnyboy, men nästintill

Kommentarer
Postat av: MICHELLE

Skönt med tentan hörrö! Och maggio, fantastisk.



Sv: Jaa, alltså london verkar ju underbart. Måste dit! Sen är det ju så billigt och effektivt med, GILLAR! Jaså? åh men usa, fina usa alltså! Det tycker jag du ska göra absolut :) Jo, det är fint här. Men lite vår skulle inte skada... Hur är det själv? Skolan funkar och livet rullar som det ska? :) Vi har fått en ny ponny i stallet som heter Helge Lo (han mor heter helga om jag inte minns fel, haha), väldigt söt och verkar ganska trevlig också! Kram!

2011-02-15 @ 00:00:12
URL: http://michelleewegert.blogg.se/
Postat av: Madde

Låten är så bra! Spelas mest hela tiden i mina lurar! :)

2011-02-26 @ 03:34:51
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0