Barret!



För tre veckor sedan hände något fantastiskt...jag tog mitt förnuft till fånga och slingade och tonade håret. Gad, så välbehövligt! Det var över ett år sedan jag senast tonade det, så kände mig ganska pånyttfödd efteråt. Som ni ser är det ingen större skillnad (framförallt inte på bilderna ovan! haha), bara lite mer solblekt. Älskart! Ser inte den högra bilden ganska stenhård ut förresten? Mådde som en överkörd grävling innan, så utskottfesten fick ställas in för min del. Tråkig tjej hej...balanserar upp det hela med att äta räkor i sängen och kollar på SATC. Haj!

Kommentarer
Postat av: anso

Du är vacker som en dag Bells! <3

2011-05-17 @ 09:25:15
URL: http://missanso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0