Action in the morning..

..Är väl ungefär motsatsen till min livsrytm för tillfället. Jag har ätit frukost, tänkt lite, letat efter ett par nycklar (som jag inte ens hade tappat bort liksom!) och checkat läget på nätet litegrann. Nu är det dags för den traditionella morgonkoppen med te! Innan den räknas man inte som officiellt vaken. Bara så ni vet!

Jag ska förövrigt pysa iväg till le godisstånd inom en timme. Kul att det regnar! Yeaaah! (Med en liiiiiten ironisk glimt i ögat där) Hur ser er fantastiska måndag ut såhär långt?


Kommentarer
Postat av: Emma key

min måndag ser ut såhär: från 00:00!

kollade på 5 paradisehotel avsnitt inatt, kom i säng 03:10. somnade 04:07 cirka. vaknade av ett samtal kl 10:32. Har sedan dess kollat bloggar & ringt till pappa och sa att han ska köpa hem en laxpaj! där är mitt graciösa liv... :P

2008-08-04 @ 11:11:30
URL: http://emmariem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0