Glädjetjut!

Kollade inkorgen för ungefär en halvtimme sedan. Efter en minuts läsande så fanns det bara en sak att konstatera - I have a hell of a flow. Det tog ungefär femton sekunder innan glädjetjutet kom (jag gapande i femton sekunder innan dess) och just då var mitt största dilemma att skrika så att min syster (som i detta ögonblick befann sig i badrummet med en toning i håret) inte trodde att huset brann. Det är lite tricky att gallskrika på ett positivt sätt faktiskt!

Okej and here it comes - JAG HAR VUNNIT EN DIGITALKAMERA!! värd tretusen pix!! jag svimmar av, det här HÄNDER INTE! Det är en värsting digitalkamera med 10,1 megapixlar, garvkännedom, 5x optisk zoom och intelligent ansiktsigenkänning och grejer. That's some good shit! 
Kolla här för bild och information!

Det här känns så sjukt osannolikt! Från läppglans i förra veckan till en kamera!! People, trust my words: plötsligt händer det!


Kommentarer
Postat av: anso

men nu får du ge dig! hur kan man ha sån tur =D du har juh vunnit en massa grejer nu XD

2008-08-05 @ 06:03:09
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0