Happy face!

Detta är unbelievable. Jag sitter och dricker te med hunden i tevesoffan och kollar på Ett herrans liv (repris, men herrejäklar vad underhållande det är!) Skillnaden från igår till idag är att jag snart är en digitalkamera (en värsting, icke att förglömma!) rikare. Den kommer förmodligen i veckan, awsome!

Men hur ska jag göra då? Jag är ju stolt owner till en canon ixus redan och en systemkamera är redan inplanerad i studentpresent. Med den nya sonyn känner jag mig en aning överflödig i kameraväg. (Det är ett lyxproblem, I know..) Hur skulle ni gjort? Sälja den nya maybe?


Kommentarer
Postat av: Åååss

För det första GRATTIS! För det andra, hästar är stora och läskiga! :S

2008-08-04 @ 23:31:44
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0