Fångad av en badrumsdörr

Ni kommer aldrig tro vad som hände mig förut. Jag låste in mig på toan. Det låter inte som en big deal, right?! Bara den lilla detaljen att dörren gick i baklås, mamma och jag försökte låsa upp dörren med kniv men utan att lyckas. Så min käre moder ringde vaktmästaren som fick komma och rädda mig. Inte för att det gick någon nöd på mig direkt (Satt och läste ett sånt där psykologiskt magasin och provade mammas nya ögonkräm - heaven liksom!) men man kan ju inte vara inlåst i ett badrum (speciellt inte i ett utan fönster) i resten av sitt liv. Så nu är jag ute i friheten igen.

Ska ringa min gamla skola och fixa hem lite betyg därifrån nu. Adios!


Kommentarer
Postat av: anso

en himla tur att du inte fick klaustrofobi =S

2008-08-11 @ 19:30:15
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0