Kaffeskrubb

Jag tog mig precis en ångande dusch.  Kom på att jag måste komma med en galant idé till er readers bara; kaffeskrubba er! Det låter helt absurt men det är det absolut bästa sättet att peela sig, har jag upptäckt. Och det bästa är att de allra flesta kaffedrickande människor har malda bönor hemma. Det är alltså bara att göra såhär:

1. När du (eller någon annan, kaffedrickande varelse) ska ta bort kaffet ur kaffebryggaren efter fikat or whatever - så lägger du vantarna på kaffefiltret med tillhörande kaffesump!
2. Spring in till duschen och kleta in dig i de malda bönorna (Just den här delen känns lite dirty, typ gyttjebad)
3. Ta lite extra på armbågarna, händerna och knäna, där man gärna blir lite torr.
4. Skölj av!

Det är helt galet bra! Testa testa testa!
Här hittar ni fler huskurer

Kommentarer
Postat av: emma

haha, skojar du? har du provat? :)

2008-08-06 @ 17:52:19
URL: http://misslilstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0