Konsertpeppning på hög nivå




överst: kladdkaka, smält vit choklad, chokladsås och vaniljglass = hivesbakelse!
nedan: sedan planerade vi fett mycket i annsos rum. (KOLLA BILDEN!)

Som ni redan förstått så gick kvällen vår kväll helt i svartvitt, som sig bör. Ruskigt finklädda med andra ord! Jag blev förövrigt helt tagen av Annsos garderob. Den här kvinnan har inte kläder, hon har KLÄDER. Hursomhelst! Vi käkade glass och kladdkaka med  vit smält choklad och chokladsås(som förövrigt var min huvuduppgift under kvällen, kanske därför det blev så fruktansvärt gott? höhö) kollade på en halv livekonsert som vi sett ungefär 30 gånger och pratade om framtiden.
Det ser onekligen ljust ut kan jag meddela!

Ps. SER NI BILDEN KAJSA HÅLLER I?! SER NI VEM SOM STÅR IMELLAN OSS?!

Kommentarer
Postat av: MANGO

AHHHHHHHHHHHHHHHHH ÄR DET PELLE?!??! :D han är så fin. vilken underbar kväll ni måste ha haft, det var sjukt längesen jag lyssnade på the hives ju! :) måste ta o göra det :D





pussssssss!

2008-08-04 @ 09:43:17
URL: http://mango.blogg.se/
Postat av: anso

AAAAAAAAOOOOOOOOOO! (skriket låter EXAKT som Pelles skrik precis innan "Walk Idiot Walk" på Annexetkonserten!) Vi borde definitivt ta patent på Hivesbakelsen XD och I LÖV bilden på er och Pelle!

2008-08-04 @ 10:39:44
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0