Movienight!

Då ska vi se här - om regnet öser ner ute, vad är det mest geniala man kan hitta på inomhus då? Kolla på film och äta pizza förstås! Mats och Kajsa anlände hit runt niotiden, och efter en snabb diskussion så slängde vi oss på telefonen för att beställa en verona, med oxkött och isbergssallad på. Perfect! Medan vi hungrigt tryckte i oss flottig pizza så rullade filmen Funny Games. Den var helt psyko, no kidding! Därefter chips (eftersom Mats gått och köpt två stora chipspåsar, gaaah män liksom!) och en syndigt god dipsås.

Sen höll vi på att somna i en stor hög inne i teverummet. Då bestämde vi oss för att avbryta le movienight och sticka hem och sova istället. Så det ska jag göra nu, sova som en stock all night long och vakna precis när jag känner för det imorron.
Det kallar jag lyx!

Kommentarer
Postat av: Määts

En chipspåse döljer sig på en mystisk plats :O

2008-08-06 @ 01:00:47
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0