Next up: Beckfilm & te!

Finally är jobbardagen slut! Jag kan nu betraktas som officiellt arbetslös, (men vi säger mångsysslare va? Sounds better!) även om jag kommer ha lite cashflow i och med extrajobbet på ALV. Tydligen kommer jag ha hand om ett lotteri på tisdag. (Spänningen dallrar i luften redan två dagar innan)

Nu blir det Beckfilm och te i soffan. I oerhörda mängder, kan tilläggas. Av det sistnämnda. Te alltså. Ska jag vara riktigt, riktigt exakt så är det billigt fruktte från en stormarknad i Växjö som ska avnjutas. Det kan bara betyda en sak; jag borde gå och botanisera i teaffären imorgon, och handla på mig några hekto. Ska man vara arbetsl..förlåt, jag menar mångsysslare, så lär väl tedrickandet komma igång ordentligt.

Herrejösses vilket meningslöst inlägg det här blev. (Nu lät det ju nästan som om mina inlägg i vanliga fall är meningsfulla..)


Kommentarer
Postat av: Emma

ja absolut prommenix! du är ledig eller? kanske skulle kunna gå typ på dagen då? runt tolv-tiden? jag har nämligen träning kl 19:00! =)

2008-08-10 @ 20:19:02
URL: http://emmariem.blogg.se/
Postat av: Emma

jaa jag har kommit igång hehe. du som gett inspiration =) och så hade jag tråkigt så försökte fixa till ett lite =)

2008-08-10 @ 20:20:04
URL: http://emmariem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0