Nya kunder

Idag har det inte bara varit homosapiens och hundar på jobbet. Nej, hela familjen Geting (de tog med sina kusiner också) surrade omkring och ägnade sig åt de rogivande (enligt dom alltså) aktiviteterna käka smörkola, skrämma iväg barn och.. käka smörkola igen. Jag hade nästan ihjäl fler getingar än jag sålde strutar idag. Förresten var Kajsa och hälsade på mig, liksom Mats och hans brorson Oskar.

(Jag upptäckte precis att jag, under tiden jag skrivit den här korta texten, käkat upp tio hjärtgodisar med jordgubbsmak. Herrejesus vad good-tasting det var! Inte för att det har något att göra med getingar, men iallafall.)


Kommentarer
Postat av: EMma key

ja sviiiiinkul är det!! jag tycker bara om att bygga hehe. har gjort en del snygga hus genom åren. jag har alla simsspel, förutom de allra nyaste.. :) he. sims 2 äger! : D

2008-08-02 @ 22:41:22
URL: http://emmariem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0