Regnigt, men mättande

Vilken mysig stad mates! Norrköping klubbar det mesta. Fast så mycket stadsvandring blev det inte, jag checkade läget inne på Myrorna i typ 2 timmar, och sen skulle vi åka hem. Mats blev bjuden på en ny sorts kaffe som såg ut som te, sa han iallafall. Sen vet man ju inte riktigt hur det är med den saken. Jag köpte en randig tröja inne på Myrorna för 45 spänn, men så blev det 10 % studentrabatt på det också. (Det låter så snålt så jag ryser vid tanken..huh!)

Sen blev det käk på Mcdonalds, massor av good music på vägen hem (jag var dj och spelade massa coldplay på högsta volle, bob hund och håkan också) och en liten fotosession på vägen hem hanns det också med. Mats är en ypperlig modell! Och jag en ypperlig fotograf, iallafall när jag känner för det.


Kommentarer
Postat av: anso

Du har rätt Bällz mina pengar kommer nog inte räcka så länge i stockholm XD men som tur är så är jag så pass shoppingberoende att jag tycker det är kul att handla mat så förhoppningsvis kommer min shoppingabstinens lugna ner sig lite pga det. ni verkar ha haft kul i Nörrköping. Men vad var anledningen till att ni åkte dit?

2008-08-27 @ 14:21:02
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0