Rudolf filosoferar

Jag är ledig i hela kroppen idag. Och det är så underbart! Jag vaknade vid åtta för att stänga av alarmet (det är väl jäkla typiskt att man glömmer en sån sak? Fast å andra sidan gillar jag att vakna till Mr Almqvist voice..bigtime!) la mig tillrätta igen och bara kände hur ledigheten flödade genom kroppen. Det här kommer bli en fin onsdag ska jag säga er! Planerna är många och storslagna. (Ribban sätts högt när jag skriver så, visst?)

Sen vet jag inte riktigt vad jag har gjort för att förtjäna att gå omkring som en look-alike till renen Rudolf idag.
Jag har fått två (eller fler, det tar emot att göra en closeup i spegeln..) illröda finnar på näsan. Hela nästippen känns lite lätt öm. När jag läser det jag skrivit nu så känns det verkligen som ett stort problem. Snyft och hulk. (Hulk förresten, vad är det för ljud? Jag trodde det var en stor grön man!) Nähä, nu ska jag ut och gå med hunden.
Utan bjällror this time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0