Thank god it's friday!

..inte för att jag tillbringar den på ett svettigt dansgolv i highheels, smuttande på en cosmopolitan med mina älskade vänner. Nej, jag befinner mig i soffan, looking for inspiration och sittdansar till Lady Gaga. Det är hard work work hela helgen som gäller, bara två dagar kvar i torghandeln så det är bara att  bita ihop (och ta med en lika bra pocketbok imorrn) Jag använder mig nämligen av ytterst trevlig verklighetsflykt för att få tiden att gå fortare när det är helt folktomt. Idag blev det Karin Fossum som fick stå för deckarspänningen.

Låten jag dunkar at the moment! Lady Gaga - Just Dance! Tack för tipset Ante!


Kommentarer
Postat av: Ääänt

Så OTROLIIIIIIGT bra !!!! Jag blir helt te ma asså !

2008-08-09 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0