The Hives back in the days

Det känns som jag alltid städar. Saken är väl den att man inte kan definiera sysslan 'hänga in två tröjor som hänger på soffarmstödet i garderoben' som städa. Iallafall inte enligt mina föräldrar. Hur som helst så har jag avancerat städningen lite idag. Jag la in två maffiga tidningshögar (jag KAN bara inte slänga modemagasin, det tar emot!) i ett skåp, så nu kan man faktiskt skymta lite bord också. (Det var nästan så att jag hade glömt bort att det var ett vitt soffbord)

Det är förresten jäkligt mycket roligare att städa och kolla på hivesvideos samtidigt. Den här tillexempel, The Hives back in the days! Dom kan ju inte ha varit mycket mer är 18 bast då, de svartvita grabbarna. A.k.a I-D-I-O-T heter skapelsen. En favorit, helt klart!
 


Kommentarer
Postat av: martina

fin blogg :)

2008-08-07 @ 21:45:46
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: anso

ja klarar inte heller av att slänga modetidningar. Jag vägrar slänga mina glamour, cosmo, DV och Elle. därför staplar jag dem på högar...det har blivit många högar genom åren XD

2008-08-08 @ 15:56:11
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0