Home sweet home

Idag har jag varit smålänning all day long. Som lite kontrast till gårdagen vill säga! Ridit ut med Lotta och letat kantareller (i grå joggingbyxor, way to go liksom!), och innan dess jobbade jag lite på vandrarhemmet på morgonen, ledde lite ponys och körde häst och vagn and stuff!

Och yes - jag är beredd att hålla med tyskarna på vissa punkter. (Men jag tycker fortfarande inte älgar är speciellt fräna, bara den där hänggrejen under hakan) Sweden is a beautiful place! Iallafall från hästryggen, på en bred (och tjock, dom går på kraftigt bete nu nämligen) ponnyrygg iklädd mjukisbyxor från nike.


Kommentarer
Postat av: sandra

Tacktack! Nej, jag var inte på hultan. Jag var på Peace and love. Hur så?

2008-08-19 @ 23:51:24
URL: http://sandradavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0