Yeah that is just what I'm gonna do!

Jag har varit vaken i tjugotvå timmar nu. Tror inte det är speciellt hälsosamt nej, och imorgon ska jag jobba hos Lotta så jag måste vakna strax efter sju. Vi fick kvällsmat hos världens bästa Kaj när vi vinglade förbi hennes hus, aldrig tidigare har ett glas mjölk smakat så gudomligt!

Jag har torterat (kanske inte det rätta ordet eftersom det faktiskt var han som introducerade den gamla slagdängan för mig en gång i tiden) Matsen med att sjunga på Brainpools 'In a box' hela dygnet. Den måste jag ju bara slänga in liksom! You don't know what I'm gonna do, I'm gonna send my heart in a box to you'. Dom är ju från Sverige för tusan!
Here it comes, nu sover vi guys!


Kommentarer
Postat av: Mats

Fast, bara så du vet så har bilden i videon inget att göra med låten. För låten Junk som det står på bilden kom inte förrens efter den "riktiga" sångaren Janne hade hoppat av. Tack för en nice dag i Stockholm :D

2008-08-19 @ 20:06:52
URL: http://1matsa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0