Griljerat and yesterday

Jag har ett nytt favoritord! Griljera. Hör ni, vad utsökt det låter? Grrrrrriljera! Lite som en blandning mellan grill och briljera...aaaah! Me likey! Det var faktiskt nästan lika kul att pensla in julens höjdpunkt (inte Kalle Anka alltså...) som det var att dansa i Västervik igår...fast bara almost!

Muskelgrupper som jag inte ens trodde existerade painar idag, men det var så värt det! Sista låten ut var pokerface och dåååå vare ingen hejd på armar och ben kan jag nämna! Kvällen avrundades på corner med varsin cola (served iiiicecold!)


Thank you girls!


Kommentarer
Postat av: Lill-Bengt

Det heter muskelgrupper ^^

2008-12-22 @ 14:19:48
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0