Hårfärgshjälp sökes!


caroline från modefeber, erin wasson (snygga varelse!) och elin kling

Jag behöver lite smakråd nu! Mamma tycker att mitt hår nu är alldeles hopplöst (det tycker jag med, men det vill jag ju inte säga till henne..) så hon bokade in en klippning och färgning åt mig på onsdag, som en lite för tidig födelsedagspresent. Och jag är inte den som är den, så jag gick med på spektaklet!

Nu är bara den stora frågan hur jag ska ha håret? Här ovan ser ni tre aktuella alternativ! (Klingens frilla ska mest symbolisera att jag fyller i mina nuvarande slingor, jag tänker alltså inte göra det ännu ljusare) Själv är jag mest för mittenalternativet! Det är dessutom närmast min naturliga hårfärg!

Vad tycker ni readers?

Kommentarer
Postat av: anso

för tredje gången...DEN FÖRSTA!!!

2008-12-04 @ 23:16:15
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: frida

överraska. ta inget av dem. =P

2008-12-04 @ 23:19:58
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0