Le grande finale!

Här sitter jag och återfuktar mina hudceller! Inhandlade den fetaste niveakrämen som gick att få tag på för ett tag sedan, jag blir ett jäkla ökenlandskap på vinterhalvåret nämligen!

Fast nu var det faktiskt inte det jag skulle skriva om...utan idolfinalen! Som jag egentligen inte har så mycket åsikter om iofs...förutom att det vore tufft om Jidhe blev pappa i direktsändning!

Nu ska jag pallra mig till stallet och släppa in pållar, sen blir det mysigt häng med bästa tjejerna!
Kapish!

Kommentarer
Postat av: anso

Bälla! uppdatera!!! jag får abstinens XD

2008-12-13 @ 23:10:59
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: Mits

Attans vad dålg du är på att uppdatera. Kanske har du äntligen insett att bloggar är så 2007 ;)

2008-12-14 @ 12:48:52
Postat av: Kia

Tänkte bara dela med mig av ett tips. Jag blir själv nämligen extremt torr om huden på vintern. En hudkräm så är så otroligt fuktgivande och går in i huden väldigt lätt är Oceans hudkräm(samma märke som tvättmedlet) finns att köpa på Lantmännen Granngården.. du som är hästägare kanske känner till den affären =)

2008-12-15 @ 23:33:50
URL: http://kialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0