TACK MATS!

Okej, det var Mats som fick mig att lägga upp Hiveslåten. Plus att han hade lagt in Timo-låten på sin blogg först. (Fast å andra sidan har jag bara gått och väntat på att den ska läggas ut på youtube, så den senare får han ingen cred för!)

Så nu vill jag bara tacka Mats för hans musikaliska upptäckter (gå in på hans blogg people!) och be lite om ursäkt för att jag inte nämnde dig i förrförra inlägget. Jag skyller på att jag hade datalektion och inte kunde sitta och länka hur länge som helst. Sen var jag kissnödig också, så det så!

Hoppas du inte är allt för arg, för jag vill komma på pepparkakor och Mysteriet på Greveholm någon dag, Matsi!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Rosenrasande! Tihi, näää det är jag inte, du kan få låna Timos skiva när jag får hem den ;) Men jag blir lite generad att jag får ett helt inläg igen :$ Vi ska se Mysteriet på G-holm snart, och Titanic!

2008-12-01 @ 16:35:13
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Kakan

Hot Fuss, Sams Town och den nya som jag inte minns vad den heter. Har tänkt köpa dom länge men det har inte blivit av, men snart har jag tre av fyra ^^

2008-12-01 @ 16:38:20
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0