Ibland är man insekten, ibland är man vindrutan

En sex dagars jobbarvecka är äntligen i hamn. Det känns inte skönt, inte ens härligt. IT FEELS GREAT!

Något som inte kändes så skönt idag, var när jag spillde en kopp svart rykande hett kaffe (vuxenpoints!) rakt i knät. (där försvann dom..) Det brände till lite lätt sådär, men mobilen klarade sig iallafall! Ska man spilla kaffe i knät så ska man ju iallafall se till att det hamnar över rätt ficka liksom! Det var förövrigt precis vad som hände. Att ha en sekunds medvind på ett annars stormande hav är rätt härligt det också.

Kommentarer
Postat av: anso

å det är smärta! jag gjorde något liknande för ett tag sen. jag satte mig vid bordet för att äta frukost och det första jag gjorde var att spilla ut hela oboymuggen över mig...det var skållhett dagen till ära..snacka om att jag blev grinig XD

2008-07-22 @ 12:02:14
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0