Pain in the head

Perfekto! Så är man finally ledig igen, och vad händer? Huvudet painar som om en viss grekisk gudinna skulle storma ut genom bakhuvudet! (remember den grekiska mytologin? höhö) Som tur är så känns det mycket bättre nu iallafall, efter att mamma tvingade i mig en alvedon.

Jag sitter i soffan, dricker te (surprise!) och käkar popcorn. Slötittar lite på komedin på trean också, det är ungefär vad jag orkar med at the moment. Förresten har jag kommit på att jag är ganska duktig på att tycka synd om mig själv. Sälja godis är inte speciellt jobbigt, inte alls faktiskt. Men att befinna sig under en tältduk, på årets varmaste dag när solen ligger på och skapar en huge bastu? Nej, det är faktiskt inte speciellt kul alls!


Kommentarer
Postat av: izabelle

sv: haha tack, jo det är väll så :)

2008-07-26 @ 23:09:17
URL: http://baraizabelle.blogg.se/
Postat av: anso

ja tänkte på dig och hur extremt hett det måste va att stå och sälja godis hela dagarna =S håll ut Bällz!

2008-07-27 @ 22:16:39
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0