Saturday night

Tänk en en utvriden disktrasa som är så pass utvriden att den bara hänger ihop i några elastiska trådar.
Ungefär så känner jag mig at the moment. Utarbetad, men sammanhängande. Och lycklig.

Idag har jag i hällande ösregn marknadsfört päronkonjaksfudge och gammeldags brända mandlar med kanelsmak. Rätt som det var så började det åska och blixtra över min lilla torghandel, och att stå under en metallställning på ett öppet torg kändes inte riktigt som en bra grej att göra när luften var fylld med...el. Tur att lilla Åstrandh fixade en orädd tjej som kunde byta med mig en halvtimme när det åskade som värst!

Tonight har jag varit hos Lotta och jobbat som barnvakt på 60-årsfesten. Helkul faktiskt, de hade verkligen gått all-in på fest om man säger så! Helstekta lamm och dansbana och partytält and you name it!
Det är ungefär vad in kan vänta er när jag turnar 60, det ska jag säga er! Kanske min man Pelle kan dra en gammal hiveslåt på kareoken också ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0