So I can shake you?

Godkväll på er guys! Klockan är oförskämt mycket, och här sitter jag i jordens bekvämaste soffa och spanar på en sjukt konstig film.

Den här dagen har bara bestått av jobb, jobb, jobb. På vägen till jobbet har jag kryssat mellan alla förbaskade mördarsnails som invaderat vägarna. På vägen hem likaså. Dessvärre tror jag en stackare gick en rätt grym död till mötes då jag inte lyckades parera framhjulet i tid. (Framför härmed en virtuell rest in peace till denne snigels nära och kära)

Sen åt jag grillat och cyklade till Mats som ska simma Vansbrosimmet imorgon. Han är ganska konstig som gör något sådant frivilligt tycker jag, men så länge jag får prova våtdräkten så klagar jag inte! Det fick jag också. Prova våtdräkten alltså. Det är som en extra sälhud som gör att man svettas som en valross i Gobiöknen.

Nuuhuuuu ska jag borsta gaddarna och krypa i säng. Godnaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0