Stackars Blondinbella..

Fytusan vad obehagligt! Jag hörde att det hänt något under Bellas italienresa, och gick sedan in på bloggen och läste igenom de inlägg som hon skrivit. Tydligen har hon varit med om något mycket obehagligt i Rimini, jag ryser vid tanken! Det är väldigt läskigt att det är så pass stor skillnad på Italien och Sverige också, att inte tas på allvar av polisen måste vara otroligt frustrerande. Nu håller jag alla tummar som finns för att Bella får vila upp sig ordentligt hemma, och att det görs en riktig polisanmälan. Var rädda om er people out there!


Kommentarer
Postat av: anso

usch..ja hörde vad som hänt henne. vissa människor tror visst att de får göra precis vad de vill. ASSHOLES!!!

2008-07-22 @ 12:09:55
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0