Tack alla gulliga; Nu kör vi!

Ojoj! Efter en nervbitande inledning så kan jag meddela att det samlade betyget för den nya designen ligger någonstans mellan 'You rock!' och 'Jag avgudar dig redan!'.

Nu ska vi inte ta i så vi spricker här. Rom brygger man inte på en dag, som någon vis human being en gång formulerade sig. En blogg består ju till ungefär 80% av textinnehåll (enligt min egna undersökning, kan tilläggas), och då ska man ju gärna ha lite ord nedskrivna också.

Så nu klipper jag (bred)bandet. Let the show begin!

Kommentarer
Postat av: Åååss

Bells, I love you're new blogg, and you! This was a very good blogg. I lajk it a lot. And I'm grateful that I have the oppurtnity to know you and also read yo¨'re blog. Don't you forget about me, when you get famous and a very big star! If yo do then I will be your own stalker. Funny, ha? :P

2008-07-10 @ 22:40:57
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

svar: haha jaaa det vore häftigt ju! tack detsamma!

2008-07-10 @ 22:53:24
URL: http://josefiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0