Tack för en underbar kväll!

Okej dudes, jag vet egentligen inte vad jag gör vaken at this time, med tanke på att jag ska jobba imorgon.. (Och jag som äntligen hade insett hur jäkla skönt det faktiskt är att sova...damn!)

Jag tänkte väl mest bara göra mitt första 'efter-krogen'-inlägg, och som även det skarpaste getöga lägger märke till så är det inte en massa fruktansvärda stavfel i den här texten (vilket i sin tur visar att det inte gått så väldigt vilt till tonight, trots att vi blev lite högljudda borta på brygghuset.) Det hela inleddes alltså med att jag och en bunt med underbara tjejer cyklade till åbro för att avnjuta - believe it or not - beeer! Min öl-oskuld togs hur som helst av en grymt god öl med persikosmak, it tasted like heaven! Sen hade vi allsång och några ur sällskapet började briljera med sin franska med några guys på puben. Dessvärre visade sig en av den vara svensk, vilket ledde till lite...eehm..pinsamheter.

Sen drog vi till Harrys, jag och Kaj var sjuuuukt nära att dra av en hivesdänga på scenen (jag kanske överdrev lite där ja..) Men next time aight?! Sen fick vi sällskap av livvakten Oscar (som är fruktansvärt lik Björn Gustafsson i vissa aniktsuttryck, shiet!) som räddade oss från missöden på vägen hem, och som dessutom blev inbjuden på en minimalt liten "efterfest" där det dracks honungste.

Mina ögon svider, jag tror det kan vara ett tecken på att man behöver sleepa. Så det är precis vad jag tänkta syssla med nu. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ek

hej på da : ) . hahahh. det måste verkligen vara anso du skriver om väl? för vad jag har minne av så sa jag typ 3 meningar och de var inte meningar av världsklass! :P hoppas allt är bra.. : )

2008-07-17 @ 16:29:44
URL: http://emmariem.blogg.se/
Postat av: anso

hallååå? vem e oscar? vad hr ja nu missat?

2008-07-19 @ 18:55:04
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0