Vart du vill, så fort du kan


foto: Lina Scheynius

Igår hasade jag iväg ett sms till världens bästa Kajsa runt tiotiden. Fem minuter senare cyklade vi omkring i sommarkvällen, med mobilerna i högsta hugg som fick ljuda ut både Håkanklassiker och Hivesdängor.

Det bästa av allt var nog när vi låg under det där speciella trädet, kollade på stjärnorna och sjöng Kent. Eller när vi satt vid fontänen på torget och åt godis i sommarnatten. Kanske var dom där tjugo varven runt rondellen i takt med Hellströms 'Ramlar' (men det gjorde vi inte, höhö) kvällens klimax? Natten avrundades med en hell of a chipsätning (då slipper man käka kvällsmat, mycket smidigt!) i Elias kök. Fytusan vad jag älskar att vara spontan med mina älskade vänner!

Kommentarer
Postat av: anso

Det låter helt sjukt underbart!!!

2008-07-25 @ 17:57:37
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0