Det snurrar i min skalle

Idag började B-kursen i företagsekonomi. Två timmar av ihärdigt räknande och tio minuter av coldplay och kaffedrickande...vore ju bra mycket skönare om det vore tvärtom. Fast å andra sidan skulle väl en 150-poängskurs ta typ 5 år ifall lektionerna var tio minuter långa... hur som helst så tycker jag företagsekonomi är skoj. Kanske inte lika roligt som att brottas i gyttja (det har jag förövrigt aldrig gjort, men det låter fruktansvärt roligt) men ändå, helt okej kul.

Nu ska det sörplas te, bye!


Kommentarer
Postat av: Ås

Eh japp. Ås Bread and Breakfast står det för. (a)

2008-11-06 @ 19:01:14
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad roligt! Nej jag slutade rida när jag började gymnasiet, spelade fotboll, hockey och innebandy också så jag hade inte tid. Men jag har ridit lite på islandshästar sedan dess :)

2008-11-07 @ 08:59:10
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0