För ett år sen så funderade jag över det här;

Det var ett hiskeligt smart drag av mig att behålla min gamla blogg. Ibland, när jag har för mycket fritid (det vill säga ganska ofta) så brukar jag surfa in på min brutala blogg och läsa vad jag hade för mig då. Det är så spännande att jag nästan kissar på mig ibland! (Observera - bara nästan!) Listan här under är en samling wonderings som jag gjorde för exakt ett år sedan!


-Varför jag alltid lyckas hålla mig vaken när jag absolut behöver och SKA sova, och tvärtom när jag istället borde vara vaken?
-  Varför jag inte bytt webbradiokanal på hela kvällen, trots att det påminner om någon
lettisk kommersiell radiokanal anno 1995?
- Varför jag har vaknat på högst mystiska sätt två dagar i rad - i lördags genom att vakna med solen rätt i ögonen (fel, snarare rätt in i hjärnan!) och idag med att det första jag ser på morgonen  när jag öppnar dom 'små blå' (finare uttryckt för små, uttryckslösa hamsterögon) är min kära mammas näsa typ fem centimeter från min näsa..och sedan ett hurtigt 'hej, ligger du här!?'
-Varför jag fortfarande inte skrivit in mig på körskolan. Är jag efter på riktigt, eller är jag bara sjukt lat?
-Hur jag ska hinna med den här veckan. Ett alternativ vore ju helt klart att först omvandla mina armar till bläckfiskarmar med tillhörande sugproppar, och sedan klona mig själv i cirka tio exemplar. (Jaa-a jag kan bara se fördelar med det alternativet..tänk vad många blogginlägg ni skulle få!)


Jag är förövrigt inskriven på körskolan nu, om ni ville veta alltså.

Kommentarer
Postat av: Anteee

Applåder för inskrivningen på körskolan - Det var la på tiden ;) För det andra , OTH är så jewla bra ! I sommar blire OTH maraton hemma hos mig under de regniga och gråa dagarna . Sounds good ey ? Bäll , ge mig ett inlägg med en dagens outfit , du som klär dig så jäääkla snyggt !

2008-11-19 @ 06:53:42
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0