Fredagstraditionen!

För en halvtimme sen blev jag avsläppt utanför le house! Vi har käkat gudomligt god fruktsallad, massa godis, chips, choklad....ja, vi gick bananas och utnyttjade det faktum att det är helg och godistime helt enkelt! Kaj var som sagt grym i köket, hennes fruktpaj seglade ner i tarmkanalerna utan något som helst motstånd! MUMS!

Vi checkade idol (jag har kommit på mig själv att sitta och le fånigt när Robin B uppträder...men var han inte grymt fin i håret idag?) spelade den försvunna diamanten (som slutade med att Kajsa blev rånad och strandsatt på en liten ö...) och sen blev det bluffstop vid köksbordet.

Sammanfattningsvis: en gööööörtrevlig evening!
Nu ska vaggas in i en härlig dröm om allt går enligt the planes!
Auf wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0