and maybe, your gonna be the one that saves me


(gillar min connection mellan rubrik och bild här...)

Det är såklart these guys som är i farten igen, Oasis! Brittpoparna kommer till Svedala i januari nästa år, närmare bestämt den 25 och den 28 januari. Den första konserten blir i Göteborg, sedan sticker killarna till Oslo för en spelning. Den 28.e är bandet tillbaka på svensk mark och kör en (förhoppningsvis) hell of a concert i Globen. Jag är på, förstås! Kan inte tänka mig annat än att Oasisgalne Mäts (som förresten startat en blogg, kolla in den här), Kaj (och helst en massa andra homies!) är på att dra till Stockholm för en riktigt go weekend i slutet av januari.

Vår vän i staterna ska se bandet redan den 3 december, grymt ju!

Kommentarer
Postat av: Mäts

Hör och häpna, jag kan antagligen inte åka på den i Stockholm :O Så det blir Göteborg för min del, så häng med dit. Har för övrigt hört att Scandinavium ska vara en mycket bättre arena för konserter ^^

2008-11-02 @ 22:15:38
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: anso

jahadu! här pluggas det makeupteori för fullt. XD

2008-11-02 @ 22:42:02

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0