Middag och kärlekstema!

Ska snart puttra in till stan och käka middag hos Emma! Vet inte riktigt vad som står på menyn tonight men hey - det spelar faktiskt ingen större roll alls, jag är glad så länge det inte serveras kotunga och "mat" i den stilen! Sedan är det idoltittande till max som gäller, det är tydligen lööööööv-tema! Ögnade igenom tidningen förut och såg att Let me entertain you ska sjungas, då blire allsång i soffan kan jag meddela! (Iallafall från mitt håll)

Förresten dök mitt busskort upp från ingenstans förut! Eller okej...jag hade visst tryckt in det ganska långt i ett fack i plånboken. Så nu är min ekonomi helt plötsligt liiiiite stabiliserad!

Ha en kanonkväll! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0