Om att halka av vägen, och att sedan starta motorn igen

Jag hade något av ett down-moment igår. Inte kanske så allvarligt att jag skulle behöva söka hjälp för det, men ändå! Tankar som 'det spelar ingen roll hur många marsh mallows jag äter, jag kommer ändå aldrig åka på en Londonweekend för att vintageshoppa och dricka latte på Starbucks' for igenom mitt huvud. (Kanske därför jag har så stort bakhuvud förresten? För att tankarna ska kunna sväva fritt lite mera)

Men så kom jag på det. Klart som korvspa att jag ska till London, svepa i mig allehanda varma drycker på starbucks och vintageshoppa! ATT JAG SKA!

Det här kommer låta grymt corny nu, men jag har en älgbok. (En anteckningsbok med älgar bok, lite mer bildligt talat) Den här lilla behändiga boken fick jag av Mats i studentpresent. Det KAN ha varit den bästa presenten ever, förstår ni. Älgboken är min peppbok som används när jag är lite ur balans, men också när jag är i balans och bara känner för att få mina mål lite mer konkreta i bokstavsform. Proppfylld med mina egna (och andra smarta människors) visdomsord, såklart!

Så tack älgboken för din existens!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

haha! mats presenter var bäst:) jag fick 2 shotglas med älgar på (givetvis) peppböcker är bra! och du är bättre! jag är på london baby, and you know it! <3

2008-11-25 @ 14:25:40
URL: http://kaaj.blogg.se/
Postat av: Mr M

Åhh, trevligt att du gillade älgboken. Hade helt glömt bort den ^^

2008-11-25 @ 14:33:42
URL: http://teaterkonfekt.blogg.se/
Postat av: Åååååsss

Bällla London är en stad man MÅSTE och ja MÅSTE åka till!!! Jag älskar den. Och Starbucks är wonderful och älskar att gå inne på Harrods och kolla och låtsas att man är rik. Haha. :D

2008-11-25 @ 15:28:17
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: anso

DU! klart du ska till London! bästa staden på jorden och då skåjar jag icke!!!

2008-11-25 @ 19:23:49
URL: http://annzzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0