Tack..men nej tack...

Haha! Min lånemobil är en liten illrosa konstig sak ifrån andra sidan millennieskiftet ungefär. (Där tog jag i lite, men några år på nacken har den helt klart! Om nu mobiler brukar ha nackar, men det låter jag vara osagt...) För tillfället är den helt tom på pengar, men det är ju ändå bra att ha en liten såndär lur att bli nådd på iallafall! (Det funkade dock inte så bra idag, då jag lyckades gömma mobilen under täcket och på det viset totalignorerade mammas och pappas fjorton telefonsamtal...sorry!)

Hur som helst så är det galet tråkigt att gå till stallet utan musik i öronen. Om man är van vid att promenera i takt till walk idiot walk och andra bra gå-låtar, så är det en ren plåga (nåja...) att släpa ner fötterna till stallet.

Mitt i allt självömkande om att det kommer bli så tråkigt att gå till stallet, så lyckades jag hitta ett par hörlurar till den här lilla manicken. Wooooho! Ett par högteknologiska med dunderljud...inte! Men ändå, de funkade fint! (Iallafall den högra...) Glad i hågen och redo för en riktig njutningsfull musikupplevelse så turnar jag på musiken i musikmappen, om man nu kan kalla det musik alltså. Hittar en midi-fil (nivet, dom som efterliknar riktiga låtar, typ polyfoniska ringsignaler)  med crazy-frog-låten, 15 sekunder av Backstreet Boys hiten 'I just want you to know" och en egenhändigt inspelad version av "When you say nothing at all"..

..något säger mig att det kommer bli en ganska lång promenad ändå...

Kommentarer
Postat av: Emmy

snygg header

2008-11-14 @ 23:23:23
URL: http://enstorfantasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0