Take it away Ante!


från vår sthlmsweekend i somras, hujedamig vad kul vi hade!

Idag fyller världens bästa Antonia nitton bast. Ett megastort grattis till dig tjejen! Inte illa pinkat att lyckas fylla år på valdagen i USA, samtidigt som man befinner sig där! Hoppas dagen har varit alldeles alldeles kanon! (Kan tyvärr inte räkna ut om dagen precis har börjat eller om den är slut, men jag tror på det första alternativet..hehe...)


Och once more readers, ni får absolut inte missa hennes goa blogg där vi får följa hennes vardag som au-pair i både bilder (speciellt på frukostarna...) och långa texter. Men det är precis det jag gillar! Så bare kör Ant! Keep on writing!


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

vi har en grej gemensamt iallafall jag e less på min design me :/ men jag kan inte göra designar så hoppas jag får en ny snart :P

2008-11-04 @ 23:10:19
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Ante ffs !

Otroooligt hett inlägg om jag får säga det , riktigt najs . Känslan i bilden är enorm och jag tackar och bugar mig djupt . Bäll, du är saknad . Keep up the good work with the blogg, mina besökare blir bara fler o fler mkt tack vare dig kanske ;)



(L) Love Änt !

2008-11-05 @ 19:15:25
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0