Två av fyra toasters!




en studie i varma mackor


Efter en dag som bestått av cykelintervaller between skola, hemmet och stallet så kände jag mig riktigt, riktigt sugen på att avnjuta några varma mackor samtidigt som psykologiinlämningen tog form. Sagt och gjort! Det blev en inlämning tillslut (sen kan jag inte riktigt avgöra hur mycket som var käkets förtjänst...) och nu sitter jag här med handduksturban på huvudet. Jag vill nämligen undvika att träffa DFS imorgon bitti. Det Flottiga Spöket alltså. Brukar möta henne i spegeln på morgonkvisten i vanliga fall när jag inte orkar tvätta barret på kvällen.

Och nu har tiden sprungit ifrån oss igen guys! Jag som ska gå med hunden imorgon innan skolan och allt! Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nemen va kul. Det kanske är någon jag känner till? Eksjö är mysigt...

2008-11-28 @ 01:15:38
URL: http://lovejsa.blogg.se/
Postat av: Puddingen

joo, jag fick et´! You hard working woman. Men allt var laktosfritt, oh ja ;)



Ses ikväll fining! (och btw, det ser rysligt goth ut med ospth!)

2008-11-28 @ 11:09:43
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0