Okej wallets, let's go!


den här bilden visar rätt bra vad jag känner för en kopp te...haha!

Ett litet obs på rubriken bara! När vi gick i nian så var jag helt lost på gamla rocklåtar! Vi brukade köra småstjärnorna på filmkvällarna, jag, Jennifer, Nattis (som förövrigt är i USA right now..hoppas du har det bra tjejen!) och Sandra. Sweet var en av favoriterna, och då speciellt låten Ballroom Blitz. Jag var inte så haj på vad dom sjöng så jag brukade skrika som det står i rubriken...istället för fellas. Skillnaden är att wallets betyder plånböcker och det är ju inte riktigt samma sak som vänner...om man säger så!

' Okej wallets, let's go!'
' Bella..sa du precis wallets?!'
' Ja...vaddå, dom sjunger ju det?'
' Hahaha...FELLAS sjunger dom! Du sa precis ' Kom plånböcker, nu kör vi!'
' ....wuuups!'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Le bloggadress, tack!:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0